maandag 27 februari 2012

Don and Daisy having Tea Time

jammer genoeg een klein beetje overbelicht

En die dan een beetje te weinig belicht


Een leuke vintage kaart met onze Don & Daisy.
ZE zijn gezellig ingekleurd met distress inkt de randen zijn bewerkt met walnut stain.
De papieren die er perfect bij pasten waren die van First Edition; Summer Breeze. 
Het kantje onderaan is met de creatable van marianne design en wat bewerkt met walnut stain maar heel heel lichtjes.
Het randje boven de stempel afdruk deed ik met een fiskar pons.
Vogeltje heb ik uitgestanst met een creatable van marianne design, er tekst op gestempeld en de vogel ingewreven met glossy accents ik vind dat zo'n leuk resultaat!
Ik heb wat blaadjes van de tak waar de vogel op zit weg geknipt en bovenaan gekleefd samen met de bloemetjes.
Het was super leuk werken aan dit kaartje omdat alles zo vlot vanzelf ging.
Ik hoop dat de ontvanger hem ook zo zalig mooi zal vinden.
voila dat was het tot de volgende creatie!

1 opmerking:

  1. Leuk kaartje Isabelle! Ik koop mijn H2O's bij webshop Krea Teja. Ze zijn er in bijna 200 kleurtjes en zijn relatief goedkoop in vergelijking met andere kleurmediums!
    Groetjes Mieke
    ps: Weet je dat je je woordvertificatie aam hebt staan??? Zou je die uit willen zetten, scheelt een hoop voor de mensen die willen reageren!

    BeantwoordenVerwijderen