woensdag 12 december 2012

Bijdrage voor de Kerstmarkt op school

Ook dit jaar een kleine bijdrage.
De school van onze gasten organiseert ieder jaar een kerstmarkt en ze doen een oproep naar de creativelingen om hun inbreng op één of andere manier te doen.
Je kan dit doen door mega mooie taarten te decoreren kijk maar eens op ellensbakhoekje.blogspot.com, of zoals ik met een kerstkaartje.
Ik maakte twee reeksen, een rood/bruine en een groene, de intensie was er om ook nog een blauwe te lanceren maar jammer genoeg zou ik de deadline niet halen. 
Zie hier de 20 exemplaartjes: 


Het ganse assortiment









Deze namiddag gingen de twee oudste meiden in huis ook aan de slag met hun brooddeeg 
figuurtjes die ze vorig jaar boetseerden met Tante Kim.
Voila Tante Kim zie hier het resultaat.
Geschildert met de gewone plakaatverf, hier en daar eentje met een dabber.
En Eline had het goeie idee om over alle figuurtjes een laagje Pearl glimmer mist te spuiten.
Ze hangen mooi in de boom...
die foto komt later nog wel.




3 opmerkingen:

  1. Héél mooie kaartjes! En zo zie je maar, simpel kan ook heel mooi zijn!!! Leuk gedaan ook met die spatten, je moet me maar een keer verklappen hoe je dat gedaan hebt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie kerstkaartjes heb je gemaakt Isabelle ! En leuk dat je op deze manier je steentje kan bijdragen voor de Kerstmarkt in school. Je kinderen zijn vast héél trots dat ze zo'n creatieve mama hebben :)
    Er viel me ook nog iets anders op toen ik je blogberichtje zag ...wij hebben thuis exact dezelfde vloertegels als jullie LOL ... maar dit eventjes helemaal terzijde natuurlijk ;)
    Groetjes en fijn weekend nog, Connie

    BeantwoordenVerwijderen