dinsdag 8 januari 2013

Alle kerstkaartjes op een rijtje


Met een beetje vertraging gepubliceerd maar nu zijn ze ook compleet...
Mijn doel is ieder jaar om iedereen die me dierbaar is een eigen gemaakt kerstkaartje te bezorgen.
En ook dit jaar werd m'n doelstelling bereikt, joepi...
Voor sommigen was het een nieuwjaars kaartje maar dat was niet minder gemeend.
Ik was deze keer vooral fan van de Pan Pastels en de bijhoorende technieken.  
Echt zalig om mee te werken.
Ik vind ze persoonlijk een must voor iedere scrapper.  Zo leuk dat die werken, ongeloofelijk.
Dus daar gaan we maar.
Ik zal beginnen met een paar Pan Pastellekes...

Alle achtergronden zijn hier gemaakt met pan pastel.
Hier zijn de uiltje van marianne design de eye catchers ze zijn ingekleurd met copics.

Deze leuke sneeuwman is een Vilda stamp, kocht ik op Scraptastic.
Ze hebben hele hele leuke stempels.
De tekst is verwerkt met een distress techniek.
De achtergrond is hier ook geëmbost met een folder.



Geloof het of niet maar die zijn eigenlijk het ontwerp van m'n  man.
Toen hij pas geopereerd was hielp hij me met de kaarten, ook hij was weg van de pan pastels.
die zijn compleet pan pastel!!!

Ook hier pan pastel achtergrond.
stempel terug van vilda stamps ingekleurd met distress inkt, de  andere sneeuwman trouwens ook
en afgewerkt met wat stickles

Een Engel in close up.

Totally pan pastel

Hier is de achtergrond geëmbost en ingekleurd met pan pastel.
Het hert is geëmbost met wow embossing poeder en voorzien van een laagje  pearl  glimmer mist.
de neus kreeg wat rode stickles.


achtergrond pan pastel
Edwin in gekleurd met de copics en wat bijgewerkt met structuur sneeuwpasta en wat stickles voor  de sterren.


Een tweede reeksje werden terug m'n favorieten...
Trapkaarten.






Dan had ik ook nog wat distress kaartjes:




Die vond ik ook in hun eenvoud heel heel mooi.
Een blauw reeksje:

Die hebben een beetje alle technieken door elkaar en zijn groen uitgeslaan, hihihi lol...






2 opmerkingen:

  1. Amai, wat een lading kaartjes zeg!
    Maar ze zijn allemaal heel mooi en veelzijdig geworden!
    Enne, zeg maar aan Kurt dat hij een mooi kaartje ontworpen heeft, het mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zoveel mooie kaartjes, je bent zeker creatief bezig!Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen