donderdag 10 januari 2019

Techniekje met Nuvo glimmer paste


Hallo lieve bloglezers

Eerst en vooral wil ik jullie van harte een mooi gezond en niet te vergeten creatief jaar toewensen.  
Om het jaar met de nodige bling bling te beginnen heb ik gekozen voor een techniekje met de nodige glans. lol.


Een hele toffe techniek waarmee je twee mediums op elkaar gebruikt.
Je bevestigd je papier met tape aan een clipbord of zo met verwijderbare tape, leg je stencil erover en doe er met een spatel een laagje Nuvo glimmer paste (ik gebruikte moonstone) over.
Je laat je stencil liggen...
Stencil: aladine, arabesque




Dan neem je of brusho of bister of infusions of shimmer powder wat je ook hebt van deze soorten.
Hier gebruikte ik brusho: Gamboge.
Dit strooide ik over de natte paste en sprayde er nog wat water over.  Doordat je vel op een plankje hangt kan je nog wat bijsturen.
Vind je het nog niet genoeg dan kan je nogmaals opnieuw beginnen met de brusho en water.



Bij  het andere voorbeeld werkte ik op aquarel papier en het poeder die ik gebruikte was Nuvo shimmer powder: Violet Brocade.



De kaartjes zijn simpel afgewerkt doordat het al een vullend effect had.
Teksten zijn van sets van Mft.
Op het zwarte kaartje gebruikte ik hier en daar nog wat Nuvo crystal drops: pale gold.

Voila dit was dan m'n eerste blogberichtje voor 2019!
Warm hoop ik jullie geïnspireerd te hebben.
Liefs
Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten