zondag 5 mei 2019

Vier op een rij : met een stencil


Hallo allemaal

Ook ik ga mee in de vier op een rij.
Ik ga jullie vier weken lang inspireren met simpel weg 1 stencil en deze is : wreath te vinden in de webshop of nog beter in de winkel.


In 1 beweging kon ik 2 kaartjes maken.
Het stencil is 15x15cm waardoor ik de mogelijkheid zag om het in het midden van een A5 aquarel papiertje te plaatsen.
Daarna sprayde ik met de distress oxides over het stencil en de rest van het papier.  

De gebruikte kleuren zijn: faded jeans, iced spruce en walnut stain.

Wat water erover om het chalky effect niet te missen en mooi en laten drogen.
De tekst mal "hello" is een oudere van Lawn Fawn uit m'n eigen assortiment.  Dit voorzag ik van een viertal laagjes. De bovenste laag is faded jeans oxide spray.

De randen van het kaartje is wat bewerkt met distress inkt en een blending tool: Brushed Corduroy en wat Black soot.

Wat Nuvo drops om het af te maken.


Dit alles op een zwarte kaartbasis van Crafters Companion, super papier, heel mooi en stevig een echte aanrader!

Benieuwd wat het volgende projectje wordt?  Hou ons blog goed in de gaten, er staat jullie nog veel inspiratie te wachten van het ganse team.
Tot volgende week?

Liefs Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten