donderdag 16 maart 2017

Pop up @ School te Dudzele


Hallo lieve bloggertjes

Papier, stempels en de bij horende inkt, het is een echte passie!

Ik mocht deze week beginnen met fantastisch nieuws, in die zin, dat ik heel onverwachts mag deelnemen aan een creatieve beurs in de school te Dudzele, waar ik m'n creaties mag verkopen.

Een kans die ik niet kon laten liggen om ze met beide handen te grijpen.

In hoog tempo ben ik allerlei creaties aan het maken van:

wenskaartjes allerlei
Lunch box kaartjes 
(om mee te geven in de boterhamdoos van je kindjes met klein berichtje op)
Kleine geschenk verpakkingen
Envelopjes 

Ben je benieuwd, kom gerust af.













Wie weet tot in Dudzele.
Merci voor wie de tijd nam om te berichtje te lezen en tot gauw.

groetjes
Isabelle







Geen opmerkingen:

Een reactie posten