donderdag 15 februari 2018

Me You Together

Hallo allemaal

vandaag stel ik jullie met liefde mijn Valentijns kaartje voor.
Eerst stempelde ik xoxoxo met versamark en strooide er clear embossing poeder over en verhitte dit met m'n heattool.  Zo creĆ«er je een strookje waardoor de inkt zich niet kan hechten aan het papier.  Heel leuk effect.


Ik stempelde wat hartjes maar deze keer eens zonder te beschermen.  Zodat de inkten zich met elkaar konden mengen op natuurlijke wijze, hoe toepasselijk is dat niet voor dit kaartje?


De hartjes kregen dan nog eens een laagje spectrum noir glitter laagje.
Het stempelsetje die ik gebruikte is van Simon Says Stamp: Really like you.
Ook de woordjes zijn gestempeld met het stempelsetje.
Alles mooi uitgesneden en samen gekleefd.


Happy Valentine!

Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten