donderdag 22 februari 2018

Peek a boo heart

Hallo!

Wij zijn alweer donderdag, dus mijn momentje om jullie terug te inspireren.
Vandaag ging ik aan de slag met producten van één van m'n favorite merken, 
My Favorite Things, ja echt wel! Hihihihi.


Vond het tijd om eens met een penseel aan de slag te gaan.
Ik nam een stuk aquarel papier van Kippers.  Heel leuk papier om de techniek te doen die ik deed. Wat oneffen maar goed in het opnemen van water en de inkt.
M'n stukje papier eerst nat gemaakt met een penseel en de volgende distress inkten op een gladde ondergrond aangebracht (craft sheet, mica, gelamineerd vel, ...).


Dit éénmaal gedaan, gedroogd met een heattool en nog eens de kleuren er bovenop aangebracht, om wat meer contrast te hebben.
Terug drogen met een heattool.
Dan heb ik er wat perfect pearls over verneveld. Voor wat subtiele glans.


Het hart uitgestanst uit Dcp Papier.
Het stukje aquarel papier heb ik 1 maat kleiner uitgestanst dan m'n frontpaneel om het zo gemakkelijk te kunnen samen kleven.

Het paneeltje dan gekleefd op het fantastische zwarte cardstock van Crafters Companion.
Op een strookje zwarte cardstock stempelde ik met Versamark en emboste het met witte embossing poeder, een tekstje uit het stempelsetje: More Essential Sentiments.
Wat foam onder het tekstje en dit dan ook vast gemaakt aan de kaart.
De zwarte drupjes die ik deed met de nuvo drops ebony black en maken het geheel af.



Dit was dan de Brugse inspiratie voor vandaag.
Ik hoop dat jullie genoten en wat inspiratie op deden.
We horen het graag

Liefs 
Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten