donderdag 8 maart 2018

Concord and 9th butterfly

Hallo
Hier ben ik terug met m'n projectje voor het design team van cart'n scrap art.
Blij dat jullie terug tijd nemen om mijn verslagje te lezen.  
Doet mij plezier!


Vandaag nam ik een stans setje onderhanden van Concord and 9th, namelijk Butterfly.
Het combineert perfect met de stempels van setje: butterfly beauty

Zo maak je in een mum van tijd een hele leuke lay out.
Een paar puntjes hoef je wel in acht te nemen, namelijk:
Zorg ervoor dat je dies mooi recht liggen, doe dit aan de hand van de lijnen van je snijmat, of gebruik een A4 blad (zie foto), of je scor tool kan ook.


Ik vond het het gemakkelijkst om eerst uit te stanzen en dan met m'n scoring op de stip de vouwlijnen te maken.  Dan heb je een kaart van 10,5 breed.
Ik nam een strook papier van 30 x 14cm en nam het leuke papier: Florence Smooth white


Dan nam ik m'n stamping tool en positioneerde ik de volle stempel van het setje op de vlinder, die bedekte ik dan met een post it en stempelde met Hero arts inkt Pool to Navy (ombré ink pad).  Je stempelt dus op de kaart niet op de vlinder.  Dit deed ik dan ook voor de andere kant op dezelfde manier.




Voor de body van de vlinder nam ik een stukje papier en nam zo inkt op van het ombré inkpad, om mooi in dezelfde  kleuren gamma te blijven.


Happy Birthday uit hetzelfde setje gestempeld met Hero Arts Extreme black Ink (een inkt die je heel veelzijdig kan gebruiken, alcohol markers, aquarel, ...).


Dan de detail mallen genomen en daarmee de vlindertjes in detail uitgesneden met de cuttlebug.




Die mooie fijne vleugeltjes dan ook een laagje spectrum noir shimmer gegeven.


Dat was hij voor vandaag.
Ik wens jullie een mooie dag toe.
Lieve groetjes

Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten