donderdag 26 april 2018

Dear Lizzy

Hier zijn we weer met een portie inspiratie.

Een klein stempelsetje waar je eigenlijk heel veel mee kan doen.
 
 
 

Het is nog verkrijgbaar in de winkel!
 
Ik nam deze keer het strathmore mixed media papier.
Stempelen gebeurde met versamark ( een doorzichtige kleverige inkt) waar je na het stempelen embossing poeder over strooit.
Mijn favorite embossing poeder is dit van Wow, ik nam Gold rich.
Daarna moet je dit smelten met je heat tool.
 
 
 
Het aquarellen gebeurde met de gewone distress inkten in combinatie van met de fantastische penselen om te aquarellen van ranger.
 
In het eerste voorbeeld heb ik met masking fluide de bloemen bedekt om eerst de achtergrond en de bokaal te kunnen inkleuren.
Eerst moet je het even de tijd geven om aan de lucht te drogen, voor je begint met inkleuren.
 
Maskeer vloeistof aangebracht

Hier heb ik eerst m'n achtergrond nat gemaakt en dan met een plat penseel antique linnen distress inkt aangebracht.
 
Als je klaar bent met inkleuren kan je de maskeer vloeistof heel gemakkelijk al wrijvend met je vinger de vloeistof eraf rollen.
 
Verder heb ik nog een touwtje geknoopt dit komt uit mijn voorraad en is van Lawn Fawn.
 
Het gebruikte cardstock is uiteraard van Florence.
Voor het kaartje met de pot was dat Raspberry, voor het andere Cupid.
Super mooie kleuren!
 



 
 
De gebruikte distress inkten zijn:
Moved Lawn
Antique Linnen
 
Ik hoop heel warm dat ik jullie vandaag op deze wat koelere dag toch een beetje kon inspireren.
Groetjes uit Brugge
Isabelle
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten