zaterdag 21 april 2018

Party Animals, mft

Hallo
Eindelijk het is zover.
Het zonnetje zorgt weer voor een extra portie vitamientjes.
Is dat niet zalig.


Voor dit kaartje ging ik met verschillende mediums aan de slag.
Het grootste stuk van de achtergrond is gedaan met alcohol inkten en Glossy Paper.
Ik druppelde gewoon willekeurig zonder veel na te denken wat alcohol inkt op het papier en deed er dan alcohol blending solution over.  Vond het wel eens leuk om te proberen wat het effect zou zijn om er ook nog wat ontsmettings alcohol over te druppelen.  Het resultaat is wel leuk vind ik.  Wel wat meer een korrelig resultaat maar wel tof.
Ik sneed zowel de gekleurde achtergrond als de strepen achtergrond (mft stripes) uit met een rechthoekige mal.  Zo maakte ik het mezelf makkelijk met de twee stukken weer mooi recht aan elkaar te kleven.  
Dit deed ik zo:


Ik gebruikte het negatief van m'n rechthoekige mal om zal de twee stukken netjes en precies aan elkaar te zetten.
Het stempelen van de figuurtjes deed ik met versafine Onyx Black ink.
De hele leuke stempeltjes zijn van My Favorite things, een super tof setje: Party Animals!!!
Ook het tekstje kwam uit het setje.

Om de overgang van de twee paneeltjes wat te verdoezelen, kwam het bloemenboordje van pas uit het hele leuke setje van Lawn Faw, simply celebrate.


Inkleuren gebeurde met de zig clean colors.
De twee glitter banners, deed ik met het zelfklevende glitter papier van Vaessen, je hebt het in heel wat leuke kleuren en veel meer dan dit.



De Ballon kreeg een laagje Nuvo Jewel drops: sea breeze.


Ik hoop van harte dat ik jullie 
weer wat inspiratie kon brengen.
Heb je vragen, aarzel dan niet om iets achter te laten op deze blogpost.

groetjes



Isabelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten