vrijdag 1 juni 2018

Modern trees


Hallo allemaal
 
Vandaag ben ik er terug.  Deze keer eens met een soort kaartje dat we helaas ook in ons assortiment nodig hebben, rouwkaartje.
En zeg nu zelf, een zelfgemaakt rouwkaartje brengt toch een veel mooiere boodschap dan de kaartjes die je in de handel vind hé.
 
 
Ik ging aan de slag met verschillende merken.
Het stempelsetje met de bomen is van My Favorite things: Modern Trees.
 
 
De mooie achtergrond stempel met de hout structuur is van Concord & 9th: Barnwood Background.
Deze heb ik rechtstreeks op m'n kaartbasis gestempeld met Hero Arts: Soft Sand.
In het Florence cardstock papier heb je twee kleuren kraft, donker en licht.  Als basis gebruikte ik het donkere, het paneeltje waarop de boompjes gestempeld zijn is op het lichtere kleur gedaan.
 
 
De kleuren inkt die ik gebruikte voor het stempelen zijn de volgende:
De stammen van de bomen: Memento - Rich Cocoa
De bladeren van de bomen van links naar rechts: Memento - Toffee Crunch; Lawn Fawn - Celery Stick; Memento - Love Letter.
De blaadjes onderaan de bomen deed ik met Memento - Desert Sand
 
 
 
Op een strookje zwarte cardstock zonder structuur het tekstje gestempeld met versamark en geëmbost met witte embossing poeder.  Tekstje komt uit een stempel setje van My Favorite Things: More essential sentiments.
 
Het paneeltje met de bomen heb ik voorzien van een laagje foam tape.
De drie witte drupjes rechts en links van de tekst deed ik met Nuvo drops: Crystal drops, gloss white.
 
Merci om langs te komen en mijn blogberichtje te bekijken.
Een fijne dag toegewenst.
groetjes
Isabelle

1 opmerking:

  1. Dag Isabelle, soms hebben we zo een kaartje nodig, dit is mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen