donderdag 9 mei 2019

stencils deel 3

Hallo 

Fijn dat jullie er terug bij zijn.
Deze keer gebruikte ik m'n stencil als stempel.
In de vorige berichtjes sprayde ik distress oxide inkt over m'n stencil, eens op wit,dan op kraft en op zwart papier.


Telkens is je stencil goed voorzien van een laagje inkt.  Deze inkt is zonde om zomaar af te kuisen.

Het is wel handig om al je papiertjes klaar te leggen.
Na het sprayen neem je voorzichtig je stencil, draait hem om en legt hem voorzichtig zonder te verschuiven op een smooth aquarel papiertje.  Even met een keukenrol velletje erover en klaar is kees. 
 Voorzichtig je stencil verwijderen en je zult schrikken welk mooi resultaat je bekomt.  
Echt proberen, ik zie jullie voorbeeldjes graag langs komen op de fb pagina.



Het elfje heb ik bewerkt met nuvo mousse: cosmic brown, pure platinum en aquamarine.  Deze bracht ik gewoon aan met m'n vinger.
Achter het elfje een vellum cirkel en wat foam om wat dimensie te creëren.

Dit kaartje vroeg niet veel meer vond ik, daarom in de hoekjes hello gestempeld. 
Zo kan het voor veel gelegenheden dienen.



Ieder paneeltje is afgerond met de corner chomper van we r memory keepers.


Vele groetjes uit Brugge
Isabelle

Drie op een rij:





Volgende week nr 4!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten