dinsdag 7 mei 2019

Vier op een rij met een stencil: deel 2


Hallo

Hier een tweede deeltje inspiratie met dezelfde stencil als in m'n vorig blog berichtje. 
(vier op een rij met een stencil)
Stencils zijn heel leuk gerief.


Deze keer legde ik m'n stencil op m'n front paneeltje.
Wat anders is dan in het vorige berichtje ... het papier.  Nu wil ik jullie tonen hoe leuk het is om ook eens op zwart of op kraft papier te werken.  Het resultaat is compleet anders, echt verrassend!
In mijn voorbeelden gebruikte ik telkens het mooie dikke  A4 papier van Crafters Companion.
Ik gebruikte terug de Distress Oxide sprays: faded jeans, iced spruce.

Hier op zwart papier
Heel gek maar het lijkt alsof er glans op het gesprayde oppervlak zit maar dat is niet zo.  
Enkel de tekst heeft van mij een laagje clear embossing poeder gekregen en wat glitters.

Hier op het Kraft papier
Hier gesprayde ik met de faded jeans.
Cirkels zijn glitter papier van Vaessen en vellum.
Tekst is uit eigen collectie, van Lawn Fawn.  
Ook hier een laagje clear embossing poeder en wat glitters.

Leuk dat jullie terug kwamen kijken.
Volgende week nog meer inspiratie met deze leuke stencil...
Tot dan
Isabelle

Hieronder nog wat detail foto's:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten